outdoor bannereBusiness & Erhverv Nyheder Oplevelser & Livsstil 

4 gode grunde til, at din virksomhed skal anvende outdoor reklame


Er du nogensinde stoppet op og kigget en ekstra gang, når du har passeret en sjov, finurlig, opsigtsvækkende eller chokerende reklame på gaden? Så er det muligt, at du er rendt ind i en outdoor reklame.

Mange typer af outdoor reklame

Det er næppe noget under, at udendørs reklamer bidrager til løftede øjenbryn. Mulighederne for forskellige formater, udtryk, beskeder og designs er nemlig nærmest uendelige. Reklamerne kan blandt andet være fysiske reklameprodukter, som cykelsæder med et budskab trykt på, en kampagne på LED boards, digitale skærme eller

Derudover er der også den soleklare fordel, at der også er en unik diversitet i den type af mennesker, du kan eksponere din virksomhed for.

Du kan se mange eksempler på, hvordan outdoor reklame kan se ud, her:
https://citrusmedia.dk/media-services/outdoor-reklamer/

outdoor markedsføring

Du får stor synlighed

Livet i byen kan være ensformigt, og mange mennesker bruger deres daglige færd til og fra skole eller arbejde på de samme ting – At kigge ned i deres telefoner, læse, lytte til musik og forhåbentligt at koncentrere sig om trafikken.

Outdoor reklamer tillader dig at bryde det konventionelle og bekendte billede. Det gør denne form for offline marketing ideel til at gøre opmærksom på dit brand, dit mål eller din reklamekampagne.

Du kan aktivere dit brand

Outdoor reklamer er mere end reklamer. Det er faktisk også en glimrende måde at skabe en aktivering, der ikke bare tiltrækker sig nysgerrige blikke, men også får forbipasserende i byen til at tage aktion. Det kan være, at du kommer ud med et helt nyt produkt, du gerne vil have folk til at prøve? Det kan også være en interaktiv oplevelse, der sætter et positivt og mindeværdigt aftryk.

I bedste tilfælde tiltrækker aktiveringen også andre nysgerrige blikke. Er aktiveringen god nok, fortæller de forbipasserende forhåbentligt deres venner og bekendte – Og på den måde spreder de ordet om din virksomhed eller dit produkt.

Det er kosteffektivt

Marketing kan koste kassen – Men det behøver det ikke at gøre. Outdoor reklamer er en glimrende måde at få et stort eksponeringsvindue, uden det behøver bryde dit budget. I de mange forskellige former for reklamer, gemmer der sig nemlig også rummelige prisklasser, hvor alle kan være med.

Du kan skabe unik værdi

Meget marketing tiltrækker sig ikke andet et par få sekunders opmærksomhed. Det kræver næppe den store ekspertise for at vide, at det ikke sætter et vedvarende aftryk i den forbipasserendes hjerne eller hjerte.

Med outdoor reklamer kan du iværksætte fysiske produkter, f.eks. gratis saddelbetræk med dit logo eller budskab til byens cyklister. Ikke nok med, at det eksponerer dit brand, så skaber du også en reel og brugbar værdi for dem, der modtager dine saddelbetræk. De heldige vil sikkert sende dig en kærlig tanke, når du sparer dem en våd numse på vej hjem på jernhesten.

Du kan få trykt, hvad end du ønsker. Denne form for outdoor reklame er mest almindelig i de større byer, hvor mange mennesker cykler, men du kan implementere mange andre former for fysiske tjenester, der samtidigt brander din virksomhed.

Relateret nyheder